HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.09.15. 03:25 Thomasso :)

Egyetemes gondolataim

Kategória: "Sok pici változás mihez tart vajon?"

 

Ez már az utolsó év? ...Mármint remélhetőleg. :)

Milyen hamar eltelt! - Nemrég még azon aggodalmaskodtam, hogy mi az a "kredit pont"?! ...Na, mindegy.

 

Izgulok? - Igen, azt hiszem.

Aggódom? - Egyáltalán nem.

 

Kérdezhetnéd: Hogyhogy nem?

- És igazad is lenne. Még én is felteszem magamnak párszor ezt a kérdést. Merthogy volna min filózni.

Egyik kurzust harmadjára veszem fel, mással el vagyok maradva... És még ott a diplomamunka!

 

Mégis nyugodtan csücsülök, és letisztázom gondolataim.

Jó nekem? - Jó bizony! ...De nem azért, mert én lennék valaki! Korántsem! Csakis azért, mert van Valakim. Valaki, aki megtanított elfogadni vereségeimet, megköszönni a győzelmeket, továbbá átvállalja kudarcaim (el)viselését és hálával átadhatok neki minden elismerést is.

 

Az egyetemi évek megroppanthatják az embert. De a mi életünkben Isten ezt is többnyire arra használja fel, hogy megtanítson jól szemlélni a világot.

Megmutassa, hogyan menjünk keresztül bántáson, nehézségen, diszkrimináción, jogos és jogtalan negatív, vagy éppen pozitív elbíráláson.

 

Már tudom, hogy nem a tanártól függ a jegyem. De nem is attól, hogy mennyit küzdök érte. Kaptam 1-est hetekig tartó tanulás után, de kaptam 5-öst is egy boldogan eltöltött családi est után, mikor a könyvet, jegyzetet a kezembe sem vettem, a vizsgára még a buszon sem készültem! Megtapasztaltam egy igazán meghökkentő dolgot is: Atyánk annyira szeret minket, hogy például engedi, hogy csalással szerezzek jó jegyet! Nem viccelek! Kértem tőle, mikor mást már nem reméltem. ...Csüggedésemben már csak ebben a lehetőségben bíztam, hát ezt adta meg Istenem! - Biztosan fájó szívvel tette, de bizony megtette értem.

 

...És én? ...Teszem, vagy olykor nem teszem a dolgom, de eredményeimet a Világmindenség Úrától kapom ajándékba! - És ez nagyon jó. Megnyugtat, és lelkesít.

 

- Hát vágjunk bele újra!!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr4663838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása