HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.11.28. 16:43 Thomasso :)

Hogyan értsem ezt?

 

Kategória: "Minden, mi apróság, sokat jelent valahol!"

 

Mindazt, mit leírtál, mondtál, vagy üzentél, szívemben őrzöm én.
Érzem, hogy Te vagy, ki fényt hozol elmémbe, s amit most nem értek, nem kéred számon, csak várod, hogy tisztuljon a kép.
Formálod lényemet, és azt az életet, mellyel megajándékoztál, kiteljesíted bennem úgy, hogy közben magam is megértsem, hogy akivé lettem, valóban én vagyok. -

…Piszkálnak kusza gondolatok, de nem hagyom, hogy figyelmemet eltereljék arról, ki benned vagyok, érintésedre leperegnek rólam rám rakódott terhek, melyekről a megszokás kényszerítő ereje azt sugallta, részeim azok.
De Te azt mondod, szabad vagyok! És hogy szent karjaid nagyok! Nagyobbak, és szentebbek is, mint azt valaha gondolnám, s nem hagyod, hogy őrlődjem a világ malmában, míg aztán porrá válok.
Markodba fogod a követ, hogy végül akkorát roppants rajta, hogy az váljon porrá, ne én, s egy szempillantás alatt ott állok veled a világ tetején, dicsőségedet szemlélve.

Érzem és átélem, hiszem és remélem, de nem látom át a lényeget!
Teremtő Istenem, mutasd meg énnekem, hogy hogyan értsem ezt!


Mikor együtt futok a világgal, nem törődöm a virággal, mely ott nyílik életem mezején. Azt hiszem, dolgom van, és amit tennem kell, fontosabb mindennél, de tudom, vak vagyok, nem látom, hogy hiába is futok, életem ott nyugszik Istenem tenyerén.
Akkor hát miért van az, hogy úgy rohanok, nyugodjak végre meg magam is, szükségem van erre, nagyon is!
Zárd be Uram a tenyered fölöttem, rejts el engem bársonyos ujjaid alatt, hadd heverjek le alkotó izmaid biztonságos hajlataiban! Zárd el előlem a világot, csak egy örök pillanatra, s a fénylő ujjaid csillagos égboltja ragyogja be értelmemet, töltse be fénnyel annyira, hogy még árnyak árnyéka se zavarja életemet, erre vágyom én! -

…És legközelebb, ha arra járok, meglássam azt a virágot életem mezején, vehessem észre, hogy Ő csak értem él, én az Övé vagyok, s Ő az enyém.
Ha csak közelítek, örvendve fut elém, gondoz, és simogat, száraz megfásult testemet virágzó szent templommá locsolja örök életnek vizével, nem sajnálja rám árasztani kegyelmét, csordultig átitatni lényemet.

Érzem és átélem, hiszem és remélem, s talán már átlátom a lényeget!
Hatalmas Alkotóm, hálával tartozom, amiért valami nagyot már érthetek!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr212479110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riri7 2010.12.27. 16:46:14

Most is nagyon tetszenek az írásaid,
A szépség tényleg felülről fakad!
A madaraknak nagyon örülök, megérte évekig várni, és az Isteni időzítés ez által is szebbé tette napodat!
süti beállítások módosítása