HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.15. 15:19 Thomasso :)

...Miért is ne fejezném ki például így?

Kategória: "Minden, mi apróság, sokat jelent valahol!"

Nem megyek bele a részletekbe, de úgy gondoltam, nem árt, ha ilyet is hallotok. Nemrégibben rámzúdult egy olyan dolog, ami nagyon nem hiányzott. Valaki helyett kellett elvégeznem valamit, és még én sem tudtam pontosan, hogy mikor, mit és hol! ...Járjak utána! (Micsoda??? - kérdezheted éppen magadban.)

Éppen elég dolgom lett volna. Nem tudtam, mitévő legyek, így Istenre bízztam a dolgot, és magamra !erőltettem! a bizonyosságot, hogy hiába látszik nehézségnek, ajándékba kaptam ezt a lehetőséget Istentől. (Ilyet? Ajándékba? - kérdezhetnéd megint.)
 
Mikor időt tudtam rá szánni, elkezdtem utána járni, de közben kaptam egy e-mailt pontosított adatokkal valakitől, aki volt oly kedves és kiderítette nekem. Aztán sikerült időben elintézni a dolgot, gyorsan és még jó is volt, hogy énrám bízták, mert egy későbbi dolgom egyszerűsödött ezzel. ...Sőt, mi több, felére egyszerűsödött (bár nem az én intézkedésem miatt, csak jól esett megtudni).
...Hát, mikor lezajlott az egész és leültem kiértékelni a történteket, mosolyra húzódott a szám, felkacagtam, és hangosan megtapsoltam Isten szervezőképességét, és jóságát!
(Most talán azt mondod: "Ejha!")
Pedig így történt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr911841416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása