HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.10.04. 16:46 Thomasso :)

Az "első nap az iskolában"

Kategória: "Sok pici változás mihez tartt vajon?"

Vegyes érzésekkel gondoltam rá. Mondhatni, nagyon vártam már, pedig totál nem hiányzott...

De a megígért időpontban megjelentem, és elindult a nap. Először csak szépen, lassan, semmi különös. - Persze már önmagában az is különös, hogy már hivatalosan nem egyetemista vagyok, hanem PhD-hallgató, aki gyakorlatilag dolgozni jár oda. - De ez akkor még nem különbözött az eddigi tapasztalataimtól.

Aztán az események begyorsultak. Istennek hála, amiben éppen ügyködtem, használható eredményeket mutatott, és ez lelkesítően hatott rám. Ebédeltem, aztán kicsit folytattam a munkát.
Ezután egyik tanárom megkeresett, és a beleegyezésemmel engem is beosztott a fizika intézet órarendjébe, így a jövő héttől én is fogok órát tartani. ...Különös érzés!

Aztán egy röpke megbeszélés, némi épülő lézer-berendezés átcipelése egyik helyről a másikra (csak pár métert kellett odébb vinni és négyen rugaszkodtunk neki, de dögnehéz volt). ...Ezután ismét egy kis számítógépes munka, stb-stb.

Változatos volt, és kezdetnek egyáltalán nem rossz. De most este van, és holnap új kihívások jöhetnek. - Megint gondoljak rá vegyes érzésekkel? - ...Inkább Istenre bízom a holnapot is!

Ámen
 

2 komment

Címkék: változás bizalom


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr161427114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2009.10.05. 16:03:58

nem is tudtam, hogy már egyből dolgozni is fogsz. akkor most tulajdonképpen fizika tanár vagy? :D

Thomasso :) 2009.10.07. 20:30:59

...amm, hát azt azért nem mondanám. Tanári diplomám nincsen, mert ahhoz pedagógiát meg pszichológiát is kellett volna tanulnom. De mivel itt nem kell, hogy pedagógus legyek, az egyetemen taníthatok, sőt, kell is, mint minden doktori hallgatónak (PhD). Én most Termodinamika laboratóriumi gyakorlatot tartok. Amúgy meg a kutatási témám "lézerek alkalmazása a műtárgyrestaurálásban és diagnosztikában". - szóval ezt dolgozom. :)
süti beállítások módosítása