HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.12.30. 22:51 Thomasso :)

Levél a Mikulásnak

Kategória: "Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!"

 

Kedves Mikulás!

 

Azért írok most, mert így Karácsony után biztos senkitől nem kapsz levelet! ...Pedig, gondolom jól esne. Nekem biztosan, de mindegy. Remélem megkapod!

 

Szóval először is szeretném megköszönni a sok ajándékot, amit én meg a húgom, meg a másik húgom, meg Anyu, meg Apu, meg Papa, meg Mama kaptunk. Mert szerintem tök jók. Még a sál is jó, amit a Mama kapott, pedig tudod, ő mindig harisnyát kér, mert kiszakad neki az összes. De nem baj, mert azért még van neki. Most is volt rajta, amikor nála voltunk.

 

Aztán pedig azt is akartam mondani, hogy remélem, hogy nem fáradtál el nagyon. Azt hallottam, hogy mindig átalszod a nyarat ilyen sok dolgozás után... Én egyszer aludtam délután kettőig, de Anyu felébresztett. Persze igaza is volt, mert én nem dolgozom, nincs is mit kipihenni, csak tudod, iskolába járok, és mondjuk az is fárasztó ám! De mindegy.

 

Hát, igazából ennyi! Csak azt akartam, hogy tudd, rám számíthatsz akkor is, ha csak úgy levelezni szeretnél!

 

Jó pihenést kívánok, és igyál sok mézes teát, ha esetleg megfáztál a sok hóban mászkálástól! Nekem is segített, pedig nem is volt olyan rossz íze!

 

 

Tomika

Szólj hozzá!

Címkék: mikulás


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr20849489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása