HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.10.28. 22:21 Thomasso :)

N-gatívból p+zitív :)

Kategória: "Sok pici változás mihez tart vajon?"

 

 

"Cseberből vederbe" - szokták mondogatni. ...Vagy hogy az igazi szerencsétlenség az, mikor az ember zuhanó repülőből egy süllyedő hajóra katapultál.

 

Mikor éppen összecsapnak feletted a hullámok, mikor egyfolytában csak rossz dolgok történnek, mikor nagyon letört vagy, és nem érted, miért engedhetett meg ilyet az életedben Isten, akkor jusson eszedbe a következő dolog:

 

A matematikusok (-1)-gyel való szorzásnak, az informatikusok "negálásnak" nevezik, a Biblia szerint pedig Isten a lehető legrosszabb dologot is a visszájára tudja fordítani. És bizony meg is teszi! Csak el kell hinnünk, várnunk kell, hogy aztán figyelemmel tudjuk kísérni, mikor bekövetkezik.

 

És az én megtapasztalásaim szerint Urunknak pontosan ez a "megfordítás" a célja, mikor hagyja, hogy a negatív dolgok abszolut értékben növekedjenek az életünkben. Minél több a kellemetlenség, annál nagyobb az öröm, mikor imádságunk meghallgattatik, és Isten megfordítja a dolgokat. "Különös örömnek tartsátok, mikor különféle kísértésekbe és megpróbáltatásokba estek..." - vagy valahogy így hangzik, (aki  gondolja, utána nézhet), és biztos ti is tudtok hasonló igéket.

 

 

- Szóval most sem mondtam semmi újat, csak gondoltam leírom, amit Isten a szívemre helyezett, hátha másnak is szól.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr6737545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nittaa 2008.10.29. 21:11:39

Szia!

Nekem nagyon tetszenek az írásaid,és nagyon sokat jelentenek!Ez tetszett a legjobban,mintha rólam írtad volna,vagy nekem! :))) Jó dolog,hogy Isten használ,és rajtad keresztül énnekem is segít! ;) :)
Van egy füzetecském amibe kiírkáltam sok jó igeverset,igehirdetésből amit fontosnak tartottam,fontos idézeteket amiket visszaolvasok időnként,nagyon sok erőt adnak amikor épp padlón vagyok!És ide kiírtam több dolgot is amiket te írtál ide le,remélem,hogy nem haragszol meg érte!:)))
További jó írogatást,van hozzá érzéked! :);)

Thomasso :) 2008.10.30. 21:53:47

Hali!

Nagyon szépen köszönöm a kommentet! Örülök, hogy tetszenek az írásaim, és persze, hogy nem haragszom meg. Jó érzés, ha visszajelzést kapok róla, hogy Isten rajtam keresztül is munkálkodik. De ezeket a dolgokat ezután is mindig Neki köszönd!

Még egyszer köszi. :D

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2008.11.06. 16:58:15

Na nem tudtam, hogy hova kommentáljak, így ide. :) Először is köszi a látogatást, meg a kommenteket, meg minden. :D Kiraktam a blogod linkjét, remélem onnan is rádlátogatnak majd. Én is olvasgatom majd. ;) További jó írást! :)

Thomasso :) 2008.11.08. 23:51:19

Köszi, nincs mit, rendben és köszi! :)
süti beállítások módosítása