HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2012.03.13. 08:25 Thomasso :)

Iránytű

 ...Meddig menekülsz még kegyelmem elől, ó Ember?!
Könyörögve kértelek, térdemen álltam előtted, hogy fogadd el végre jóindulatomat, s térj vissza bőségem asztalához, de Te kemény nyakadból ácsoltad lakhelyed, s nyögéseidért engem okoltál szüntelen!

De most felkelek én, lábaimra állok, és körös-körül csapdákat állítok éretted, nem menekülsz meg könyörülő szívem elől! Mindig az ingovány felé mentél, és a bizonytalanba kapaszkodtál, de most ott leszek én mindenütt amerre jársz! Kimozdul a föld talpaid alól, elszakad a kötél, s vége markodban marad, hogy féltő karjaimba hullj végre bele! Összegyűjtöm magamnak a végtelent, és beállok közepébe, hogy döntéseid útjának vége mindenképp én legyek!

Felemelt karjaimat lesújtani készülő fegyvernek nézted nagy vakságod idején, de élek én, hogy megnyitom szemeidet, kimosom csipádat, hogy lásd meg végre: kitárt karom ölelni vágyik!

S akkor majd nem kérdezed sem paptól, sem királytól: merre van az Isten? hanem Engem kérdezel: hol voltál eddig? - és én válaszolok:

Sarkodban voltam szüntelen, minden távolodó lépésed hasztalan volt, mögötted álltam, s vártam kitárt karokkal, hogy fordulj meg végre, gyermekem! ...Visszafelé mentél az úton, melyet elédbe adtam. A helyes irány nem a halál felé vezet, épp ellenkezőleg, s nem egyedül, hanem Velem!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr484313512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása