HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.06.25. 11:21 Thomasso :)

A bolyongó felhő rabja

Kategória: "Sok pici változás mihez tart vajon?"

...Érdekes, hogy most csak akkor csapott meg a szürkésbarna szagú lüktető felleg, mikor már nagyon közel voltam hozzá. A pénztárnál álltam sorban, és éppen előttem volt, talán azért nem vettem észre korábban, mert hátulról csak kopott ballonkabátja látszott. Nem állt mögöttem senki, de most mégsem álltam át a másik sorba. - Kibírom! - mondtam magamnak, és figyelni kezdtem mozdulatait, öltözetét, minden apró részletet. Foltok, és szennyes hasadékok bontották meg a szürke ruhadarab furcsa árnyalatait, melyekért hol gyűrődés, hol pedig kopás volt a felelős.

 
Egy-két lépést komótosan előrébb ballagott a felhőbe burkolózott alak, s közben megfigyelhettem csapzott, vékony-szálú kevéske haját, apró ráncai közt mélyen megülő szemeit, melyeken keresztül talán egy távoli világból pislogott át lassú, megkövült tekintete. ...Rám pillantott, de csak a másodperc töredékére. Szürkészöld koszos zafírként csillant meg szeme, s benne érdeklődő fiatalos láng ősi lenyomatát véltem felismerni, de nem engedte, hogy mélyebbre tekintsek. Különös világának picinyke dupla ajtaja bezárult, s fürkésző tekintetem kívül rekedt talán örökre. Amit viszont ezidő alatt láthattam, nem volt idegen tőlem, csakhogy valami irtózatosan monumentális és sötét változata az indákkal és bozótokkal körbenőtt magánynak, melyen keresztül egykor vártam a fénysugarat (ami aztán érkezésével az egészet leperzselte rólam (Kapcsolódó bejegyzés). 
 
Ehhez képest egykori saját falaim csak pókhálóval díszített nádasnak hatottak. Pedig hogy gyötört?! - Idáig is eljuthat az ember? Eljuthattam volna én is? - Kérdezem magamtól? - S a válasz Istentől jön: - Igen. Sajnos igen. ...De Én nem akartam! Fénysugarat vártál, és Én el is küldtem. Szabad lettél, és már te tartod fogva emlékeidben azt a felemésztő érzést, mely ádázul fojtogatott! Csakis ezért láthattad most nagyban is! Téged már nem tud legyőzni, mert az ő szemében te vagy a fénysugár! - Sóhajtok, s előre gomolyogva ima kerekedik belőle!
 
...A pénztáros beütötte a hat skatulya gyufát és még valamit, amire már nem emlékszem, és a felhő felé intézte szavait: - Még valamit kér esetleg? - Hangja dallamos volt, mégis lemondóan csengett. Sem szóbeli válasz, sem valamiféle visszajelzés nem érkezett. Talán át sem hatolt a kérdés a távoli világba. De a pénztárosnő nem is várt, hogy felelet érkezzen, mondta az összeget, az alak pénzt nyújtott, és tovább állt. A lassan zörgő bevásárlókocsiban szakadozott fekete aktatáskáját tolta a fotocellás ajtó felé és a felhő, mely beburkolta, kicsit tétovázott ugyan, de csakhamar nekiiramodott és követte magányos gazdáját.
 
Imádkoztam érte, s most is azt teszem! ...Ezzel a bejegyzéssel is őt akarom világítani, és ha más fények is csatlakoznak hozzám, biztosan beragyoghatjuk távoli világát Isten erejével! Kapjon lángra a bozót körülötte, hadd legyen ő is szabad, hadd legyen ő is családtag, és kellemes társaság! ÁMEN!
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr262108772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása