HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.10.04. 16:55 Thomasso :)

Csak azért, mert elfogadjuk!

Kategória: "Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!"

Mostanában sokminden történt velem. Lehetőségeket, barátságokat, kapcsolatokat kaptam, szép időt, kellemes utazást, elit bánásmódot, tanulságos beszélgetést, elismerő szavakat, bátorítást, köszönetet, és még sorolhatnám.

Mindezt egy tömör kétheti kutatómunkán és az azutáni egy hét nemzetközi konferencián keresztül, pontosabban az ezek alatt történtek segítségével. ...Fáradtság, izgalom, öröm, és felfrissülés egyaránt jellemezte napjaimat, de együttesen véve egy óriási élmény volt.

Elgondolkodtatott, hogy miért kapok ennyi mindent Istentől: Nem küzdöttem meg értük, nem érdemeltem ki, nem tettem semmi konkrétat értük, és még csak nem is kértem mindet, csak egy részét. - Ez arra enged következtetni, hogy mindössze azért kaptam, mert "elfogadtam". Sokan irigykedhetnének rám, amiért ilyen "szerencsés" vagyok, de hadd mondjak valamit: Isten mindig adni akar. Az egyetlen dolog, ami ránk van bízva, hogy eldöntsük: kérünk-e belőle, vagy sem! - Vagyis, hogy elfogadjuk-e amit kínál, vagy nem. Én a magam részéről elfogadni akarok, és mindenkit erre bíztatok!!

Természetemtől fogva amúgy büszke ember vagyok, szeretek elérni dolgokat, és élvezni előnyeit a sikeremnek, de ahogy felnőtté váltam/válok, egyre inkább látom a magam korlátait, és belefáradtam saját büszkeségembe... Már szeretek kapni, mert látom, hogy sokminden van, amit egymagam nem érhetek el. De szeretem a jó, az érdekes, a szép dolgokat, és ez arra ösztönöz, hogy amit felkínálnak, fogadjam el. - Legyen szó lehetőségekről, vagy egy szelet süteményről. - Isten bőségesen megáld, ha hagyjuk, és ebbe úgy érzem, még csak belekóstoltam, de még nem éreztem meg az igazi zamatát. Amit viszont már éreztem az fenséges volt, és mindenkit bíztatok arra, hogy az adódó pillanatokban döntsön jól: fogadja el Isten kegyelmét, gondoskodását, ajándékait! ...Főleg akkor, ha úgy érzi, semmit nem érdemel!

3 komment

Címkék: fogadd el!


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr201427139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2009.10.05. 16:25:59

mostanában velem is sok ilyen történt, hogy így annyi jó dolog, meg minden, pedig nem is kértem, és nem számítottam rá és így mégis. Viszont néha meg úgy érzem, hogy Isten milyen jó velem én meg hálátlanul más dolgokkal foglalkozom..

--shine-- 2009.10.09. 20:34:48

"és mindenkit bíztatok arra, hogy az adódó pillanatokban döntsön jól: fogadja el Isten kegyelmét, gondoskodását, ajándékait! ...Főleg akkor, ha úgy érzi, semmit nem érdemel!"

jó volt elolvasni és emlékezni újra,Isten szeret.. olyan jóó

Thomasso :) 2009.10.11. 14:08:59

Nagyon szépen köszönöm a kommenteket! Igazán sokat jelent, bátorít, ha írtok pár sort.
süti beállítások módosítása