HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.08.17. 11:40 Thomasso :)

Az Igazság Tükrében

Kategória: "Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!"

 

Egy újabb hét telt el úgy, hogy közben észre sem vettem, mennyire lényegtelen, érdemtelen dolgokra pazaroltam földi életem napjait. Megsokasodtak aggodalmaim, szívem kilátástalannak vélt területeiben hagytam hogy nőljön a gaz és ismét vasárnap este jött el az a pillanat, mikor Isten megnyitotta a szememet.

 

Az a sok gaz a keserűség apró gyökereiből akart felnőni, de szívem gazdája idejében kigyomlálta mindet. A jelentéktelenség érzése örömteli dallá virágzott keze nyomán, s én, aki az előbb még a hatalmas űrt láttam magamban és körülöttem, már nem félek semmitől. A problémák, gondok árnyai szerte foszlottak, mikor a fény ismét betöltött. Megint eszembe jut, hogy akármilyen parányi is vagyok, akkor is az Ő gyermeke vagyok. Mindenható szeretetét, türelmét átélve olyan aprónak, múlandónak hat minden, hogy egyre azt éreztem: "Semmi sem számít!" ...Itt nála, vele minden teljes és tökéletes. Ehhez képest a földi lét olyan mint két harangszó közti szürke álom.

 

Mégis engedi, hogy álmodjunk. Sőt, a szürkeség helyére gyermekeinek színes álmokat teremt, megmutatja piciben, hogy milyen is a Menyország. Isten királysága már itt a Földön élő és ható. És lehetünk mi a közvetítői. Úrunk rajtunk keresztül kívánja bemutatni a világnak a jót, a tökéleteset, s ezáltal minket is tökéletesekké tesz.

 

Nehéz mindezt felfognom, de amikor átölel, már nem is akarom megérteni. Szelíd szavai újra és újra visszacsengenek fülemben: "Szeretlek Gyermekem! És ez neked mindenre elég lesz egész életed során!"

 

És csakugyan így van. Tudom és érzem. Miközben elpanaszoltam neki mennyire egyedül és céltalannak érzem magam időnként, kézen fogva vitt valahová, szinte húzott. S mikor megálltunk, ezt mondta: "Megengedem hogy látsd!"

Azonnal tudtam hol vagyunk. Sokáig néztem. És elmondok neked valami fontosat: Ha Isten gyermeke vagy, és belenézel az Igazság Tükrébe, nem magadat látod, hanem Jézust!

 

Szólj hozzá!

Címkék: szabadság ajándék ne csüggedj!


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr611314662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása