HTML

Thomasso szemmel



Gondolataim:
"Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!", valamint "Sok pici változás mihez tart vajon?" - jegyében.

"Ha vérzek: sírok, ha érzek: írok!" - Eszpi Pádle!

NAGYON ÚJ! Különös történetek valakiről, aki ma is világunkat járja, de sajnos kevesen ismerik (elvileg csak fikció): Az 'Elöljáró' Olvass bele te is! :)

Fotó-blogom:

Kitekintő

:: Ezen átjáró lehetőséget ad arra, hogy bekukkants barátaim blogjára, vagy éppen weblapjára ::

¤ Atka CamBlog
¤ Ruca Írás
¤ Ruca Hollandiában
¤ Hajnalcsillag
¤ Vidámszív

Nonprofit átjáró

:: Önzetlenül segíteni, még ha csak picit is, olyan tett, mely soha ki nem törölhető nyomot hagy az univerzumban! ::

Szemem Fénye Alapítvány

Egyéb oldalaim

Apró esszék, irományok

:: Az itt felsorolt bejegyzések nem jelennek meg 'posztként' a blogon. "Nem besorol- ható" kategóriájuk miatt külön oldalt kaptak! ::

Kellemes olvasgatást hozzájuk!

Toma Koma (Jellemanalízis)

Gondolataim az "Igazán Szöszikről"

Relatív valószínűség :)

Buxa Hungarica (siránkozási minta)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.07.06. 23:10 Thomasso :)

Egy eseménydús időszak után...

Kategória: "Az élet szép! ...Hiszen olyannak lett tervezve!"

(Szándékosan nem írok semmi konkrétumot, a részleteket az olvasó fantáziájára bízom, nem tudom miért, talán most csak úgy, viccből még a mondataim is igen egyszerűek lesznek, úgyis ritkán csinálok ilyet.)

 

Vártam már nagyon, de hamar túl akartam lenni rajta! Délelőtt is készültem rá, aztán bementem a 12:49-es vonattal.

 

Túl korán megérkeztem, volt időm sétálni, de a nagy melegben jól kiizzadtam. Aztán várakoztam, mert még nem kezdődött el. Közben a többiek is lassan megérkeztek. Jópofáskodással oldottuk a feszültséget, aztán kaptunk egy hosszú fekete bigyót, amit ránk terítettek, meg ilyen négyzetes alakú valamit a fejünkre, meg egy-egy fehér vackot a kezünkre.

 

Bementünk, megmondták hova üljünk. Izzadtunk, mint az állat. Közben a hozzátartozók, családok, rokonok is befutottak. Elkezdtek fényképezgetni, aztán megkezdődött az egész. Himnusz, meg ilyenek...

 

...Aztán mondták a magukét, nekünk meg egyetértően utánuk kellett mondani csak a mi nevünket kellett beilleszteni a mondatba, végül sorolták a neveket, és akkor sorban kimentünk. A díszes asztal mögött öten ücsörögtek, a középsőnek hatalmas csillogós valami lógott a nyakában. Az asztal tele volt kinyithatós izékkel. Amikor az én nevemet mondták, akkor én is odamentem, a csillogós alakhoz, aki aztán mosolyogva kezet fogott velem, gratulált, és nekem is adott egy olyan kinyithatós izét. Nem nagyon válogatott az asztalról, de pont olyat adott amibe az én nevem volt írva, meg persze még sokminden más szöveg is.

 

Aztán megint dumáltak páran, és meghallgattuk a Szózatot (meg halkan énekeltük is). Aztán a magasba hajítottuk a fejünkön lévő vackot mert már nagyon zavart mindenkit. :)

 

Egy tucat fényképezkedés, bohóckodás, végül mindenki haza. Ajándékokat kaptam, pedig aztán semmit nem érdemlek, mert Istennek köszönhetem, hogy idáig eljutottam.

 

És itt még nem ért véget a nap, mert Apuék azzal leptek meg, hogy egy étteremben vacsoráztunk, és ott ünnepeltük meg a ...mit is? :)

 

 

 

3 komment

Címkék: különös szabadság ajándék


A bejegyzés trackback címe:

https://thomassoview.blog.hu/api/trackback/id/tr981230969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2009.07.08. 19:00:01

gratula! :) szép dolgok ezek! :) mikor fogok én eljutni ide?! XD

Thomasso :) 2009.07.11. 13:42:55

Köszi. :) Ha csak úgy hipp-hopp menne a dolog, miből szeretnél diplomát?

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2009.07.11. 14:44:57

rendezvényszervező akarok lenni (turizmus - vendéglátás).
süti beállítások módosítása